Dovolte mi v úvodu krátkou citaci...

25.03.2013 21:06

Ti, kteří nevěří v kouzla, je nikdy nezažijí. Roald Dahl

 

A nyní trochu životní reality...

ČASOPIS ZDRAVÍ

Petra Jedličková                                                          wwww.casopiszdravie.sk
 

        Slyšeli jste už o Skenar terapii? Zdá se, že pomůže i lidem, kteří již ztratili naději na uzdravení. Podmínkou je uvěřit léčbě elektroimpulzami a připravit si značnou sumu peněz.

          Paní Zuzana Kyjacová přišla do centra poprvé před dvěma lety. "Od patnácti jsem trpěla migrénami, někdy i pětkrát do měsíce. Vyzkoušela jsem různé léky, klasickou i alternativní medicínu, bylinkáře, ale nic nepomohlo. "Nakonec se rozhodla vyzkoušet počítačovou diagnostiku a terapii pomocí Skenaru, který vyvinuli v Rusku pro účely kosmonautiky před dvaceti pěti lety. Je to přístroj velký jako televizní ovladač a má zabudovaný minipočítač, který při dotyku s povrchem těla vysílá elektrický signál k buňkám. "Myslela jsem si, že kromě migrény jsem zdravá a fit, ale diagnostika ukázala, že mám problémy i s jinými orgány, zejména trávicí soustavou. Pomocí Skenaru a počítačového programu Imago mi vyléčili chronický zánět močového měchýře, problémy se žlučníkem, žaludkem, se slinivkou i játry a díky tomu mi výrazně ustoupila i migréna. Dnes mi propukne jen během menstruace, ale nikdy jindy, ani při velmi nepříznivém počasí. Pět let jsem mívala bolesti mezi lopatkami, no úlevu jsem cítila už po první aplikaci Skenarem, "říká nadšeně. "Terapie mi velmi pomohla a Skenar mám i doma." Menší přístroj, který si můžete pořídit i domů, má méně funkcí než profesionální, ale prý úplně stačí. "Ne každý tomu věří, ale opravdu musím potvrdit, že se dnes celkově cítím velmi dobře. Terapie byla pro mě i podnětem pro změnu stravování, začala jsem pít bylinkové čaje. Skenar používám pravidelně, jakmile se objeví náznak potíží, sáhnu po něm.

 

Když nepomáhá klasika

         Inženýrka Milena Lipková, ředitelka slovenské Skenar centra tvrdí, že už pomohly v mnoha případech, kde klasická medicína selhala. Jak je to možné? "Kúra začíná počítačovou diagnostikou, která najde pravou příčinu potíží. Tak můžeme určit podstatu problému a ne jen potlačovat jeho projevy. "Paní Kyjacová dodává:" V minulosti jsem musela užívat minimálně šest speciálních tabletek na migrénu měsíčně, dnes beru jednu, maximálně dvě. Když jsem dostala zánět okostice, lékař mi na něj předepsal antibiotika, už první dávku jsem však vyvrátila. Tak mi je vysadil a na bolavé místo jsem si přikládala Skenar. Po třech dnech jsem byla zdravá. "Podle ředitelky centra však není jednoduché prosadit novou metodu, lékaři ji často nechtějí akceptovat. Ale dodává, že viditelné a vyšetřeními potvrzené výsledky těžko popřít.

Není to lék

           Skenar vysílá k buňkám elektrické signály, které vyvolají proces sebeléčení. Inženýrka Milena Lipková, která Skenar přinesla na Slovensko, se jím sama léčila: "Po havárii jsem měla velké problémy s páteří. Poškozený obratel mi způsoboval obrovské bolesti při každém pohybu. Díky Skenaru jsem se postavila na nohy a problémy zakrátko zmizely. Nemohla jsem tomu uvěřit. Znamenalo to pro mě zásadní obrat v životě. "Skenar není lék, v USA, Evropské unii, Rusku i Japonsku má licenci jako zdravotnický prostředek na odstranění bolesti a regeneraci buňky. Dokáže výrazně ovlivnit průběh mnoha onemocnění. Délka terapie a její úspěšnost závisí na tom, nakolik je problém složitý.

         Bojíte se elektrických impulsů? Nemáte důvod. "Skenar působí na organizmus napětím, které je blízké biologickým impulsem a je absolutně neškodný, "ujišťuje Milena Lipková. Nemohou ho však využívat lidé s kardiostimulátorem, akutním infekčním onemocněním a s těžce poškozenou psychikou spojenou s poruchou osobnosti. Úspěchy terapie Skenarem se z vědeckého hlediska těžko vysvětlují. No kromě lidí, jejichž stav se objektivně zlepšil, svědčí o jeho úspěšnosti a oblíbenosti i množství internetových stránek s touto tematikou. Otevřete si například www.skenar.sk. Stimulace a regenerace organismu probíhá na vícekrát, závisí to od druhu problému a věku klienta. Většina těch, kteří tuto zvláštní terapii vyzkoušeli, tvrdí, že se jejich stav zlepšil už po první aplikaci. Jedna procedura trvá třicet až devadesát minut. Při terapii vám nepředepisují medikamentózní léčbu, ale jen přírodní produkty čínské medicíny a živé ekologické bioprodukty zelené výživy. Součástí je i regenerace v takzvané magnetické dece, která se prý vyrovná až čtyřem hodinám spánku. Inženýrka Lipková dodává: "Významnou roli hraje homeopatický přípravek, který upravíme na konkrétní bakterii a orgán. Jedna z našich klientek měla rok trvající těžkou dermatitidu. Po měsíčním užívání přípravku se stav pokožky zlepšil o devadesát procent! Někdy stačí i týden a problém se vyřeší. "

Pro zdraví i krásu

          Milena Lipková tvrdí, že sama je chodící reklama na vyhlazení vrásek stimulací buněk elektrickými impulsy. "Facelifting a hubnutí je specifi cké použití této metody, které jsem navrhla a jako první uskutečnila v našem centru. Nyní se již používá ve všech Skenar centrech na světě, "tvrdí. "Při hubnutí využíváme námi vypracovaný speciální program na detoxikaci organismu. Jeho vedlejším účinkem je úbytek váhy u mužů osm až deset kilogramů, u žen pět až osm. Funguje to spolehlivě, "dodává.

 

Zázraky na počkání?

          Stejně jako při jiných metodách, i zde se člověk musí do léčení organismu zapojit svou snahou a vírou v uzdravení. "S hypochondrem se velmi těžce pracuje, ale nakonec stejně změní svůj názor, protože kúra začne způsobovat příjemné změny v organismu, "říká paní Lipková.

          Když je to takový zázrak, proč nejsme všichni zdraví a hezcí? Ředitelka centra tvrdí, že kdo metodu vyzkoušel, ten může její účinky potvrdit. Přesto už měla pár nespokojených klientů. "Důvody byly především osobní, byli to lidé, kterým chronický stav vyhovoval nebo své zdraví příliš zanedbali. Poslední kategorii nespokojených představovali lidé, kteří od nás chtěli zázraky na počkání, ale i se Skenarem si ozdravení organismu vyžaduje určitý čas. Je jen na nás, jaké stanovisko k této unikátní metodě zaujmeme a zda se odhodláme vyzkoušet ji. "
 

Přeložil: Luděk Špaček